• Klantenservice:  0413-263695
  • Websiteprijs = Winkelprijs
  • Professional Dealer van Canon & Nikon
  • Uitsluitend Nederlandse producten/handleidingen
  • Al onze prijzen zijn incl. BTW

Klachten en Suggesties.

Bij foto de vakman draait alles om de klant. 
Mocht u klachten of suggesties hebben kunt contact met ons opnemen via telefoonnummer 
0413-263695 of ons Contact Formulier gebruiken.

Wij streven erna om op werkdagen binnen 24 uur  met een inhoudelijke reactie te komen op uw klacht of suggestie maar uiterlijk binnen 72 uur zullen wij een inhoudelijke reactie geven.

Klachten met betrekking tot bezorging.

Heeft u klachten over u product of bezorging kunt u dit melden via verkoop@fotodevakman.nl.  Bij klachten over bezorging zullen wij direct, indien mogelijk, contact opnemen met de vervoerder en u telefonisch of schriftelijk op de hoogte houden van de status van uw klacht.  Voor een snelle afhandeling is het van belang dat u uw bestelnummer altijd in uw email vermeld of bij de hand heeft indien u telefonisch met ons contact zoekt.

U krijgt binnen 8 uur hierover een status update.


Klachten met betrekking tot een geleverd artikel.

Indien u niet tevreden bent over het geleverde artikel dan kunt u dit melden via het email adres verkoop@fotodevakman.nl onder vermelding van uw bestelnummer. Wij zullen dan proberen een gepaste oplossing te vinden voor u. Mocht dit niet tot volle tevredenheid gebeurd zijn dan ontvangt u van ons dan een retour nummer waarmee u uw artikel retour kunt sturen. Ondanks dat opgaaf van reden niet nodig is, stellen wij dit wel op prijs om zo andere consumenten in de toekomst beter van dienst te zijn.

Wij streven erna om op werkdagen binnen 24 uur  met een inhoudelijke reactie te komen op uw klacht of suggestie maar uiterlijk binnen 72 uur zullen wij een inhoudelijke reactie geven.

"Na ontvangst van het product heeft u een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgave van redenen de overeenkomst te ontbinden en het product te retourneren. Daarbij draagt de consument zelf de kosten van retourzending, met uitzondering van een terecht beroep op de "niet goed-geld terug" regeling. De aanbieder zal in geval van ontbinding, binnen 30 dagen na de ontvangstdatum van de retourzending de betaalde bedragen terugbetalen."

Wij streven erna om op werkdagen binnen 24 uur  met een inhoudelijke reactie te komen op uw klacht of suggestie maar uiterlijk binnen 72 uur zullen wij een inhoudelijke reactie geven.

Mocht uw klacht volgens u niet naar volle tevredenheid zijn opgelost door onze klantenservice dan kunt een brief sturen naar,


Foto de Vakman Uden
Marktstraat 10
5401 GH Uden


Mocht u niet tevreden zijn met de klacht afhandeling van Foto de Vakman dan kunt u om bemiddeling vragen bij de geschillen commissie van het Webshop keurmerk. Of van de geschillen commissie van het Qshops keurmerk.

Met betrekking tot garantie of reparatie Defect & Retour