Reparatie
Werkt uw bestelde product niet meer naar behoren?
Vervelend om te horen!
Dit willen wij graag voor u oplossen.
Om het reparatie-proces goed te laten verlopen vragen wij u de volgende stappen te volgen:
Let Op: Reparatie tijd is gemiddeld 8-10 weken.
- Vraag uw reparatie aan via het reparatie-formulier aan de rechterzijde.
- Stuur het product naar ons adres in Uden* (eigen risico en kosten) of geef het af in een van onze winkels in Uden of Wijchen.
- Als u hem opstuurt zorg dat het product goed verpakt is.
Graag een briefje erbij doen in de doos met daarop:
- Uw naam
- Adres
- Telefoonnummer
- E-mail adres
- Duidelijke omschrijving van het defect en wat u eventueel zelf al geprobeerd heeft.
- Uw product wordt door ons gecontroleerd, en indien nodig opgestuurd naar een gekwalificeerd reparatie-centrum.
- Reparatie-centrum gaat bekijken of het wel of niet onder garantie valt.
- Valt het onder garantie dan wordt het gerepareerd en teruggestuurd naar ons. Als het bij ons terug is nemen wij contact met u op.
- Valt het niet onder garantie krijgt u een prijsopgave, deze wordt altijd met u overlegd en hier kunt u verschillende reacties op geven:
- product laten repareren onder reparatie kosten (houd rekening met kosten vanaf €150.-)
- Product ongerepareerd retour (hier zitten onderzoekskosten aan verbonden)
- Product laten vernietigen door reparatie-centrum (hier worden verwerkingskosten in rekening beracht)
- Zodra het gerepareerde artikel retour is gekomen bij ons nemen we contact met u op.
Mocht u nog vragen hebben dan mag u contact opnemen met: [email protected]
* Marktstraat 10
5401GH Uden